|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Alfabet pisany ruchomy, magnetyczny- 286 liter pisanych; duże i małe, zmiękczenia i dwuznaki (17,5x5-15) |
|
|
|
|
2 |
Alfabet drukowany, ruchomy, magnetyczny-341 liter, duże i małe ze zmiękczeniami (12,5x10) |
|
|
3 |
Alfabet 24 plansze A4 foliowane |
|
|
4 |
Alfabet 44 plansze A4 foliowane |
|
|
5 |
Alfabet pisany ruchomy 286 liter 17,5x5-15 |
|
|
6 |
Alfabet drukowany ruch. 240 liter 12,5x5-10 |
|
|
7 |
Alfabet drukowany ruch.341 liter 12,5x5-13 |
|
|
|
8 |
Alfabet drukowany ruchomy na kostkach z tworzywa |
|
|
|
|
|
9 |
Alfabet pisany ruch-268 elem. +paski do samogłosek i spółgł. |
|
|
|
|
10 |
Alfabet drukowany ruch-260 elem.+paski do sam.i spółg. |
|
|
11 |
Wprowadzanie liter 49 plansz B3 |
|
|
12 |
Ortografia inaczej (ćwicz. ortograficzno-gramatyczne) |
|
|
13 |
Gramatyka części mowy kl.I-III; 37 ilustracji i 128 etykietek na grubej tekturze podklejane magnesami; do wprowadzania wiadomości o częściach mowy (rzeczownik, czasownik, przymiotnik, liczebnik, przyimek, zaimek, oraz rodzajach, czasach i liczbach) |
|
|
14 |
Tablice ortograficzne I-III- 29 plansz 43x31 do nauki ortografii (alfabet, rzeczowniki, czasowniki,przymiotniki,stopniowanie przymiotników,liczebniki,pisownia z: rz,ż,ó,h (magnetyczne) |
|
|
|
15 |
Zasady gramatyki- 21 tablic |
|
|
|
|
|
16 |
Zasady ortografii |
|
|
|
|
17 |
Zasady składni-27 tablic
|
|
|
18 |
Nakrywki (białe) z tworzywa do układania schematów wyrazów (w kpl. 20 kostek) |
|
|
19 |
Nakrywki (czerwone+niebieskie) do układania modeli wyr. (w kpl. 20 kostek) |
|
|
20 |
Liczydło stojące drewniane |
|
|
21 |
Liczmany magnetyczne I-III; 150 ilustracji oraz 50 cyfr i znaków na grubych tekturach podklejanych magnesami
|
|
|
22 |
Liczmany w kształcie kwadratów 400 szt w 4 kolorach, umożliwiają :-sortowanie,-tworzenie rytmów własnych, przeliczanie-dodawanie odejmowanie mnożenie i dzielenie,-porównywanie liczebności zbiorów. |
|
|
|
23 |
Monografia liczb- cyfry od O-10, 11 plansz 50x70, ilustrowane, lakierowane:zbiory, oś liczbowa,liczby w kolorach,zapis cyfry
|
|
|
|
|
|
24 |
Monografia cyfr 11 plansz A4 foliowane |
|
|
|
|
25 |
Monografia liczb 10 plansz A3
|
|
|
26 |
I Ty potrafisz liczyć
zestaw składa się z 35 arkuszy B3 z liczmanami znakami(+,-,=,>,<) cyfr od 0 do 9, kartoniki zawierające zadania z treścią. Uzupełnieniem jest 5 plansz na których można demonstrować działania arytmetyczne, zadania, liczmany. |
|
|
27 |
Figury geometryczne płaskie-magnetyczne,11 laminowanych plansz 50x35 Rozpoznawanie figur geometrycznych,ćwiczenia orientacyjne (prawo-lewo,skośnie w prawo,skośnie w lewo. Porównywanie kształtów, porównywanie ciężarów i wysokości. wzajemne położenie przedmiotów (nad-pod) |
|
|
|
28 |
Układanka geometryczna |
|
|
|
|
|
29 |
Układanka geometryczna 20 nakładek formatu B3 z kompozycjami z figur geometrycznych (uzupełnionych miniaturowymi wzorami), które dzieci samodzielnie układają, 10 arkuszy B3 z figurami geometrycznymi (na rzepy). Całość wzbogacono propozycjami zabaw i zajęć.Krążki o średnicy 19 mm |
|
|
|
|
30 |
Działania na wektorach |
|
|
31 |
Porównanie na zbiorach |
|
|
32 |
Zestaw figur geometrycznych z tworzywa z wbudowanym magnesami (w kpl. 32 figury) |
|
|
33 |
Klocki Dinesa |
|
|
34 |
Klocki Bio - zabawy twórcze |
|
|
35 |
Dziesiątkowy system pozycyjny
|
|
|
|
36 |
Ułamki zwykły(64 elem liczbowe+56 elem z tworz. sztucznego do ustawiania ułamków)-magnetyczne
|
|
|
|
|
37 |
Cyfry i znaki matematyczne magnetyczne na tekturowych, lakierowanych tabliczkach naniesione są trwale cyfry od 0 do 9 oraz podstawowe znaki matematyczne. Mocowane na tablicy przy pomocy przyklejanych na odwrotnej stronie tabliczek magnesów; w skład kompletu wchodzą 40 tabliczek z cyframi oraz 20 tabliczek ze znakami |
|
|
38 |
Banknoty i monety- elem. magnet.do działań matemat. |
|
|
|
39 |
Liczmany Gracjana |
|
|
|
|
|
40 |
Zegar edukacyjny - obracajace sie kulki umozliwiaja zmianę rodzajów cyfr(arabskie/rzymskie) |
|
|
|
|
|
41 |
Mozaika edukacyjna - 40 elementów + książeczka z 48 wzorami do układania |
|
|
|
|
|
42 |
Studnia Jakuba |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TABLICE 70x100
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Instrumenty muzyczne |
|
|
|
|
2 |
Mieszkańcy Bałtyku
|
|
|
3 |
Mieszkańcy jezior |
|
|
4 |
Mieszkańcy lasów |
|
|
5 |
Mieszkańcy pól i łąk |
|
|
6 |
Abecadło |
|
|
7 |
Co oni robią?
|
|
|
8 |
Jaki to zawód?
|
|
|
9 |
Przeciwieństwa -w górę i w dół
|
|
|
|
10 |
Przeciwieństwa-wysoko i nisko
|
|
|
|
|
|
11 |
Poszukaj na obrazku-miasto
|
|
|
|
|
12 |
Poszukaj na obrazku-dom
|
|
|
13 |
Poszukaj na obrazku-rodzina w ogrodzie
|
|
|
14 |
Poszukaj na obrazku-sport
|
|
|
15 |
Liczymy od 1 do 10
|
|
|
16 |
Liczymy od 11 do 20
|
|
|
17 |
Działania arytmetyczne
|
|
|
18 |
Tabliczka mnożenia
|
|
|
19 |
Warzywa
|
|
|
|
20 |
Owoce
|
|
|
|
|
|
21 |
Poznajemy świat zwierząt-kształcenie zintegrowane z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, środowiskowej,plastycznej, technicznej,muzycznej i ruchowej. Sprzyja uaktywnianiu uczniów podczas zajęć,
-budowa motyla,
-rozwój motyla
-budowa żaby
-rozwój żaby
-budowa ptaka
-rozwój ptaka
-ptaki-ilustracje wraz z opisem
-szablony zwierząt
-symetria osiowa
-przemienność dodawania
-przemienność mnożenia
-łączność dodawania
-lektura "Dziecię elfów"- 9 plansz
- lektura "Najmilsi" -12 plansz
-krzyżówka "czy znasz zwierzęta" |
|
|
|
|
22 |
Co musisz wiedzieć kierując rowerem
|
|
|
23 |
Pochodzenie i produkcja żywności-mleko,pieczywo,miód
|
|
|
24 |
Skąd my to mamy-pochodzenie i produkcja żywości cz.I,II |
|
|
25 |
Rok, miesiąc, dzień
|
|
|
|
26 |
Kalendarz zjawisk pogodowych-tablica 96x66 z elementami magnetycznymi |
|
|
|
|
|
27 |
Tablica 96x96 z pięciolinią do muzyki z elem. magnetycznymi
|
|
|
|
|
28 |
Zestaw instrumentów perkusyjnych w walizce
|
|
|
29 |
Zestaw instrumentów drewnianych MUZYCZEK |
|
|
|
|
|
|
|
INSTRUMENTY MUZYCZNE DREWNIANE POJEDYNCZE SZTUKI
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Tarka + pałeczka |
|
|
2 |
Blok chiński + pałeczka
|
|
|
3 |
Grzechotka w tubie
|
|
|
|
4 |
Klaweski duże /2szt
|
|
|
|
|
|
5 |
Klaweski małe /2szt
|
|
|
|
|
6 |
Bębenek + pałeczka
|
|
|
7 |
Tamburyn
|
|
|
8 |
Marakasy duże /2szt |
|
|
9 |
Marakasy małe /2szt
|
|
|
10 |
Pudełko akustyczne
|
|
|
11 |
Kastaniety /2szt
|
|
|
12 |
Terkotka
|
|
|
13 |
Tik -Tak
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Zestaw kontrolny PUS
|
|
|
|
|
|
2 |
Klocki zapasowe do zestawu kontrolnego PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS |
|
|
|
|
|
3 |
Dla przedszkolaków 1- zabowy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych |
|
|
|
|
|
4 |
Dla przedszkolaków 2- zabowy i ćwiczenia ogólnorozwojowe dla najmłodszych |
|
|
|
|
|
5 |
Abecadło 1 - zabawy z literami dla najmłodszych |
|
|
|
|
|
6 |
Abecadło 2 - zabawy z literami dla najmłodszych |
|
|
|
|
|
7 |
Dreptuś Matematyk 1 -matematyka na starcie |
|
|
|
|
|
8 |
Dreptuś Matematyk 2 -matematyka na starcie |
|
|
|
|
|
9 |
Matematyka na wesoło 1- dodawanie i odejmowanie w zakresie do 12 |
|
|
|
|
|
10 |
Matematyka na wesoło 2- dodawanie i odejmowanie w zakresie do 20 |
|
|
|
|
|
11 |
Gutek i Balbina 1 -świat wokól nas-bezpieczeństwo na drodze |
|
|
|
|
|
12 |
Gutek i Balbina 2 -świat wokół nas |
|
|
|
|
|
13 |
Na drodze 2 -zabawowe ćwiczenia przygotowujęce do egzaminu na kartę rowerową |
|
|
|
|
|
14 |
Balbina z Lublina 1 -zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe |
|
|
|
|
|
15 |
Balbina z Lublina 2 -zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe |
|
|
|
|
|
16 |
Idę do szkoły 1 -doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia |
|
|
|
|
|
17 |
Idę do szkoły 2 -doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia |
|
|
|
|
|
18 |
Idę do szkoły 3 -doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia |
|
|
|
|
|
19 |
Idę do szkoły 4 -doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia |
|
|
|
|
|
20 |
Rusz głową 1 -gry i zabawy logiczne |
|
|
|
|
|
21 |
Rusz głową 2 -gry i zabawy logiczne |
|
|
|
|
|
22 |
Skoncentruj się 1 -ćwiczenia na koncentrację |
|
|
|
|
|
23 |
Skoncentruj się 2 -ćwiczenia na koncentrację |
|
|
|
|
|
24 |
Od gwiazdki do bajki 1 -zabawy i ćwiczenia sylabowe do nauki czytania i pisania |
|
|
|
|
|
25 |
Od gwiazdki do bajki 2 -zabawy i ćwiczenia sylabowe do nauki czytania i pisania |
|
|
|
|
|
26 |
Od gwiazdki do bajki 3 -zabawy i ćwiczenia sylabowe do nauki czytania i pisania |
|
|
|
|
|
27 |
Od gwiazdki do bajki 4 -zabawy i ćwiczenia sylabowe do nauki czytania i pisania |
|
|
|
|
|
28 |
Chrząszcz z Żyrzyna -odróżnianie głoski p od b |
|
|
|
|
|
29 |
Chyża żmija syk-syk -rozróżnianie głosek b-p,w-f,g-k |
|
|
|
|
|
30 |
Kruk z Kruklandii -głoski r i t |
|
|
|
|
|
31 |
Miała baba koguta -głoski g-k
|
|
|
|
|
|
32 |
ABC 1 -rozpoznawanie i rozróżnianie liter A-L |
|
|
|
|
|
33 |
ABC 2 -rozpoznawanie i rozróżnianie liter Ł-Z |
|
|
|
|
|
34 |
ABC 3 - dwuznaki |
|
|
|
|
|
35 |
Gramatyka na wesoło 1 |
|
|
|
|
|
36 |
Gramatyka na wesoło 2 |
|
|
|
|
|
37 |
To już potrafię 1 -ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające |
|
|
|
|
|
38 |
To już potrafię 2 -ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające |
|
|
|
|
|
39 |
Liczę w pamięci 1 -dodawanie i odejmowanie w zakresie 12 |
|
|
|
|
|
40 |
Liczę w pamięci 2 -dodawanie i odejmowanie w zakresie 20 |
|
|
|
|
|
41 |
Liczę w pamięci 3 -dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 |
|
|
|
|
|
42 |
Liczę w pamięci 4 -mnożenie i dzielenie w zakresie 100 |
|
|
|
|
|
43 |
Liczę w pamięci 5 -dodawanie i odejmowanie w zakresie 1000 |
|
|
|
|
|
44 |
Zegar i kalendzarz |
|
|
|
|
|
45 |
Ułamki -dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych |
|
|
|
|
|
46 |
Wiolinek i nutka -kraina muzyki |
|
|
|
|
|
47 |
100 pytań i odpowiedzi 1 |
|
|
|
|
|
48 |
Królewna Śnieżka -czytanie ze zrozumieniem |
|
|
|
|
|
49 |
Co robi? Co robią? -gramatyka-czasownik |
|
|
|
|
|
50 |
Rzeczownik 1 -gramatyka |
|
|
|
|
|
51 |
Rzeczownik 1 -gramatyka |
|
|
|
|
|
52 |
Ortografia -ó-u |
|
|
|
|
|
53 |
Ortografia -rz-ż |
|
|
|
|
|
54 |
Ortografia -zmiękczenia |
|
|
|
|
|
55 |
Ortografia -ch-h |
|
|
|
|
|
56 |
Zgadywanki-wiosna |
|
|
|
|
57 |
Zgadywanki-lato |
|
|
|
|
58 |
Zgadywanki-jesień |
|
|
|
|
59 |
Zgadywanki-zima |
|
|
|
|
60 |
Happy English 1 |
|
|
|
|
61 |
Happy English 2 |
|
|
|
|
62 |
Crazy English 1 |
|
|
|
|
63 |
Deutsch macht Spass 1 |
|
|
|
|
64 |
Deutsch macht Spass 2 |
|
|
|
|
|
65 |
Le francais facile 1 |
|
|
|
|
66 |
Russkij jazyk 1 |
|
|
|
|
|
|
|
PUZZLE EPIDEIXIS |
|
|
|
|
|
|
1 |
Od litery do słowa -nauka czytania i pisania |
|
|
2 |
Bocian Klemens Kle-Kle - wyrazy dzwiękonaśladowcze
|
|
|
3 |
Wacek, Dziadek, Anastazy -puzle logopedyczne szereg s-z-c-dz
|
|
|
4 |
Ortograficzne kwiatki -niewymienne u,ó,rz,ż,ch |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Królik Bystrzak dla pierwszaka
program na CD ROM; dla 6-7 latka, rozwijanie słownictwa, rozumienie poleceń i czytanych tekstów,figury geometryczne, dodawanie i odejmowanie, rozpoznawanie monet, tworzenie animacji i melodii.
|
|
|
2 |
Królik Bystrzak dla drugoklasisty
program na CD ROM; dla 7-8 lat; czytanie ze zrozumieniem, rozpoznawanie części mowy,antonimów i synonimów, zasady ortograficzne, liczenie do stu, układanie zadań z brakującymi elementami, liczby parzyste i nieparzyste
|
|
|
3 |
Królik Bystrzak dla zerówki
program na CD ROM; dodawanie odejmowanie w zakresie 10, rozumienie i zapamiętywanie, porządkowanie wydarzeń chronologicznych, rozpoznawanie figur geometrycznych i kolorów.
|
|
|
|
4 |
Klik uczy czytać
program na CD ROM uczy dzieci czytać
|
|
|
|
|
5 |
Klik uczy ortografii- w wieku 7-11 lat
zawiera 100 gier i zabaw ortograficznych; pisownia u-ó, rz-ż,
ch-h, spółgłosek miękkich, wielką literą.
|
|
|
|
6 |
Sam czytam- w wieku 7-9 lat
program edukacyjny na CD ROM , testy z czytania, układania wyrazów, zabawy tekstowo-obrazkowe,słowne zgadywanki, krzyżówki, słowniczek, quiz, legenda o Wawelskim Smoku
|
|
|
7 |
Sam piszę
program edukacyjny na CD ROM, połączenie bajki z ćwicz.kształtującymi językowe umiejętności, przede wszystkim poprawnego pisania, rebusy, układanki, słownik pojęć, quizy, kolorowanki
|
|
|
8 |
Nasza szkoła-sam piszę i liczę dla I-III
program edukacyjny na CD ROM; 4 gry sprawdzające i utrwalające znajomość ortografii oraz umiejętności liczenia w zakresie do 100 |
|
|
|
9 |
Alik-już idę do szkoły; w wieku 4-7 lat
program edukacyjny na CD ROM ; rozwija myślenie logiczne; uczy rozmiarów, kierunków, kształtów, liczb i kolorów;gry.
|
|
|
|
|
10 |
Wesoła edukacja dla dzieci od 6 lat
program edukacyjny na CD ROM; ćwiczenia z zakresu:
j.angielskiego, matematyki, abecadło, j.niemieckiego, muzyki, kolory i kształty. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|